20 sierpnia 2016

Witajcie!


Zdecydowałam się zacząć pisać bloga, ponieważ właśnie zaczynam nowy rozdział w swoim życiu. Rozdział rodem z przechodzę na „ZDROWĄ STRONĘ MOCY” :) Na zdrową i bardziej naturalną. Już jakiś rok temu zmieniłam swój sposób żywienia na zdrowszy, zaczęłam wprowadzać do diety większą ilość warzyw i owoców; staram się unikać smażenia potraw, a jeśli już to nie na głębokim tłuszczu; większość potraw piekę w piekarniku; jem dużo kasz, piję dużo wody, itd. Itd. Jak każda fit krejzolka :) Od jakiegoś też czasu zaczęłam przykładać większą wagę do kosmetyków, jakich używam. Niestety mam tragiczną cerę: mieszana, strasznie się przetłuszcza w strefie T, policzki na szczęście są normalne, nie za suche, nie za tłuste; co chwilę wyskakują mi jakieś „syfy” na czole i brodzie; mam też pełno zaskórników. Kolejnym moim problemem są ramiona: pełno na nich czerwonych suchych krosteczek, moja dermatolog mówi, że to nadmierne rogowacenie mieszkowe skóry.

Moja okropna cera wyraźnie mówi mi, że nie traktuję jej jak należy. Zdecydowałam się to zmienić. Ten blog będzie dla mnie takim miejscem, gdzie będę zapisywać swoje notatki i przemyślenia oraz uczyć się o działaniu oraz składach kosmetyków. Zdecydowanie łatwiej mi będzie zapamiętać te wszystkie chemiczne nazwy, gdy je sobie zapiszę i gdy będę mogła potem do nich wrócić. Mam zamiar traktować tego bloga jako pewnego rodzaju studia podyplomowe z kosmetologii:) A przy okazji mam nadzieję, że Wam Dziewczyny się to też przyda.
Tak, żeby się umiejscowić jakoś w czasoprzestrzeni: urodziłam się w 1985 roku. Mam dwójkę dzieci. Pana Męża też mam. Lubię podróżować, czytać, ćwiczyć na siłowni oraz tańczyć zumbę. Mieszkam w podwarszawskim trójmieście ogrodów. Marzy mi się mały domek z ogrodem:) Może za kilka lat....
Mam nadzieję, że miło i pożytecznie spędzicie czas na moim blogu.

Magda 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz