20 stycznia 2017

peeling solny do ciała SALCO AU NATUREL CRANBERRY

Długo się zbierałam z kupnem, ale w końcu mam peeling, który mnie tak zachwycił podczas pobytu w SPA, Salco au Naturel z serii Cranberry (pisałam o tym tu ). Kupiłam pojemniczek 200g, większa pojemność 650g nie jest niestety dostępna dla zwykłych śmiertelników, mogą ją zakupić tylko osoby prowadzące działalność gospodarczą. Razem z peelingiem dostałam w paczce ok 10szt próbek z różnymi balsamami i kremami, co było milą niespodzianką i okazją do wypróbowania innych produktów Salco au Naturel. 

peeling Salco au Naturel Cranberry

Słowo od producenta:
Odświeżający peeling solny z drobinkami żurawiny. Delikatnie oczyszcza, zmiękcza, nawilża skórę i poprawia mikrokrążenie. Dzięki zawartości drobinek żurawiny dostarcza jej witamin o działaniu antyoksydacyjnym i odżywczym. Dodatek bocheńskiej soli jodowo – bromowej, to intensywny zastrzyk zdrowotnych pierwiastków. Peeling pozostawia skórę jędrną, gładką i przyjemnie pachnącą.


Działanie:

  • usuwa zrogowaciały naskórek;
  • poprawia krążenie krwi;
  • nawilża i odżywia skórę;
  • poprawia jędrność i elastyczność skóry;
  • pozostawia na skórze cienki lipidowy film, który chroni przed utratą wody;
  • otula ciało delikatnym zapachem.

Skład:
Sodium Chloride - bocheńska sól jodowo-bromowa
Prunus Amygdalus Dulcis - olej ze słodkich migdałów
Glycerin - gliceryna
Simmondsia Chinensis (Ecocert) - ekocertyfikowany olej jojoba
Butyrospermum Parkii (Ecocert) - ekocertyfikowane masło shea
Cera Alba - wosk pszczeli
Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Seed Powder - drobinki żurawiny
Parfum

Oprócz peelingu, w serii Cranbery znajdują się: balsam, maska oraz masło do ciała. 

Wrażenia ze stosowania 
Po otwarciu, z opakowania wydobywa się obłędny żurawinowy zapach :) Peeling nakłada się lekko i przyjemnie. Śliczny zapach dodatkowo uprzyjemnia zabieg usuwania martwego naskórka.
Po spłukaniu kosmetyku skóra jest gładka, dobrze natłuszczona i długo pachnie żurawiną. Jeśli ktoś lubi "ciężkie" kosmetyki, nie zawiedzie się. Wielbicieli lekkich, szybko wchłaniających się mazideł peeling może rozczarować, ponieważ warstwa olejków pozostaje na skórze dłuższy czas.
Duży plus za naturalne składniki, bez zbędnego "syfu".
Dla mnie osobiście używanie tego peelingu to wielka przyjemność :) Wystarczy przyciemnione światło, świeca, relaksująca muzyka i już się czuję jakbym była w SPA :) Brakuje tylko osoby, która by wykonała zabieg za mnie ;)

Plusy:
- piękny zapach
- dobrze usuwa martwy naskórek
- pozostawia skórę gładką i dobrze natłuszczoną
- dobry skład, bez zbędnych i szkodliwych substancji

Minusy:
- jeśli skóra jest poraniona lub podrażniona peeling "szczypie" w tych miejscach
- małe opakowanie w stosunku do ceny (zapłaciłam 68,45 zł razem z przesyłką); nie będę ukrywać, że wychodzi drogo, a peeling wystarcza tylko na kilka użyć
- peeling (tak samo jak cała seria Salco au Naturel) nie jest dostępny w sklepach, trzeba zamawiać u producenta (niestety nie ma sklepu online)

peeling Salco au Naturel Cranberry

Podsumowując, wg mnie Salco au Naturel Cranberry to bardzo dobry peeling, chyba najlepszy jaki miałam. Chciałabym również wejść w posiadanie pozostałych produktów z serii; jestem przekonana, że stosowałabym je z taką samą przyjemnością jak peeling. Mogłyby być tylko trochę tańsze :)

Magda 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz