20 maja 2017

Solny peeling do ciała z algami FRESH & NATURAL

Witajcie!

dziś na tapecie peeling do ciała polskiej marki Fresh & Natural. Z kosmetykami tej firmy spotkałam się na targach Ekocuda w Warszawie. Spośród kilku peelingów cukrowych i solnych, jakie oferuje F&N zdecydowałam się na solny z algami (solny jest bardziej delikatny niż cukrowy). Skusiły mnie algi, ponieważ: m.in. wspomagają walkę z cellulitem, pobudzają krążenie krwi, łagodzą obrzęki <mam niestety problemy z krążeniem krwi ("pajączki" na nogach!) i cellulitem>.


Pozostałe substancje czynne w peelingu to:
olej z pestek winogron - źródło antyoksydantów; nawilża i chroni skórę; poprawia elastyczność
olej ze słodkich migdałów - idealny dla skóry suchej; dzięki zawartości kwasu oleinowego i linolowego dobrze natłuszcza naskórek; źródło witamin A, B1, B2, B6, D i E
olej arganowy - wygładza i ujędrnia skórę; posiada właściwości regenerujące i przeciwstarzeniowe, poprawia elastyczność naskórka, chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi
olejek rozmarynowy - wykazuje działanie pobudzające i antyseptyczne; wspomaga krążenie krwi oraz walkę z cellulitem
olejek pomarańczowy - wspomaga walkę z cellulitem; ma działanie antyoksydacyjne, łagodzące, przeciwzmarszczkowe

Co mówi producent o tym produkcie? 
Solny peeling z algami delikatnie usuwa martwy naskórek. Łagodnie masuje, złuszcza i zmiękcza skórę. Dodatek alg morskich i olejków eterycznych wspomaga walkę z cellulitem, przywraca skórze blask i jędrność. Orzeźwiający zapach rozmarynu z delikatną nutą lawendy pobudza ciało i zmysły.

Moje wrażenia
Peeling przyjemnie się użytkuje, nie spada ze skóry jak niektóre peelingi, których używałam wcześniej. Delikatnie usuwa martwy naskórek, skóra po użyciu jest gładka i delikatnie natłuszczona, tak w sam raz, nie za mocno, nie za słabo; nie potrzebuję już nakładać żadnego balsamu do ciała. Peeling jest wydajny, używałam go już kilka razy i nadal jest go sporo w opakowaniu. Jedyny minus tego kosmetyku to zapach, dla mnie taki sobie, niezbyt przyjemny, to chyba algi tak dziwnie pachną (?) (na szczęście zapach nie utrzymuje się długo na skórze). Natomiast na targach Ekocuda miałam okazję powąchać inne peelingi Fresh & Natural, i muszę napisać, że ich zapachy były boskie :) Odnośnie działania antycellulitowego - raczej za krótko stosuję ten peeling, żeby były jakieś efekty, a druga sprawa, że aby pozbyć się cellulitu, same kosmetyki nie wystarczą, trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć (a ja z tym na bakier...)

Kupiłam ten peeling za 25 zł - opakowanie 250g. Można też kupić opakowania 550g i 1300g (!).

Skład produktu super, bez zbędnych wypełniaczy.
INCI:
Sodium Chloride (chlorek sodu), Vitis Vinifera Seed (Grape) Oil (olej z pestek winogron), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (olej ze słodkich migdałów), Argania Spinosa Nut (Argan) Oil (olej arganowy), Fucus Vesiculosus (morszczyn pęcherzykowaty - alga), Spirulina Maxima (spirulina morska - alga), Rosmarinus Officinalis Oil (olejek rozmarynowy), Lavandula Angustifolia Oil (olejek lawendowy), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil (olejek eteryczny pomarańczowy), Limonene*, Linalool* (zapach), Citral*(zapach), Citronellol*(zapach), Cumarin* (zapach)
*składniki naturalnego pochodzenia występujące w olejkach eterycznych

Polecam Wam serdecznie ten peeling :) Mam nadzieję wkrótce wypróbować inne kosmetyki Fresh & Natural, jeśli jakiegoś używałyście i polecacie dawajcie znaki!

pozdrowaśki
Stellaria Nemorum


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz